Pašvaldība
Par Tukuma novada Domes darba organizāciju ārkārtējās situācijas laikā

Dome ārkārtējās situācijas laikā
Saskaņā ar Ministru kabineta rīkojumu Nr.655 “Par ārkārtējās situācijas izsludināšanu” no 2020. gada 10. novembra Tukuma novada Domes ieejas durvis tiek slēgtas.

Nepieciešamības gadījumā pieņemšana klātienē Tukuma novada Domes valsts un pašvaldību vienotajā klientu apkalpošanas centrā (t.sk. Tukuma novada Domes kasē un Valsts ieņēmumu dienestā) notiek tikai individuāli noteiktajā pieņemšanas laikā pēc iepriekšēja pieraksta: pirmdienās no 14.00 līdz 18.00 un ceturtdienās no 8.00 līdz 12.00.

Pierakstīties iespējams, zvanot pa tālruņiem 63122707, 26603299, 29288876 vai rakstot uz e-pastiem: pasts@tukums.lv vai tukums@pakalpojumucentri.lv.

Pārējā laikā ar attiecīgās jomas speciālistu iespējams sazinātiem pa tālruni vai e-pastu un kontaktinformācija pieejama Tukuma novada Domes mājaslapā:

https://www.tukums.lv/lv/kontakti.

Dokumentus (noformētus atbilstoši normatīvo aktu prasībām) aicinām iesniegt elektroniski, sūtot uz e-pastu vai caur portālu www.latvija.lv - “Iesniegums iestādei”, vai papīra formātā, ievietojot tos pie Domes ārdurvīm izvietotajā pasta kastītē. Savukārt maksājumus aicinām veikt internetbankā.