Procesa apraksts
1. Pakalpojuma pieprasīšana
Lai saņemtu pašvaldības atbalstu, rezidents vai ārstniecības persona, kurai ir tiesības uz kādu no pašvaldības atbalstiem, iesniedz:
- iesniegumu par atbalsta saņemšanu, kurā norādīts vārds, uzvārds, personas kods, deklarētās dzīvesvietas adrese, tālruņa numurs un e-pasta adrese;
- izziņu no augstskolas par studiju faktu vai iegūto izglītību apliecinošu dokumentu, ja objektīvu iemeslu dēļ pašvaldība to nevar iegūt pati;
- rakstveida vienošanos vai apliecinājumu par ne mazāk kā 3 (trīs) gadus ilgām darba attiecībām kā ārstniecības personai Tukuma novadā;
- studiju maksas segšanai vai studiju kredīta dzēšanai iesniedzams studiju maksas vai studiju kredīta apmaksas grafiks.
Iesniegumu var iesniegt klātienē Tukuma novada valsts un pašvaldības vienotajā klientu apkalpošanas centrā, pa pastu vai nosūtīt uz pašvaldības oficiālo e-pastu vai e-adresi (elektroniski iesniegtiem dokumentiem jābūt parakstītiem ar drošu elektronisko parakstu).
2. Pakalpojuma saņemšana
Lēmumu par stipendijas vai atbalsta piešķiršanu vai atteikumu piešķirt atbalstu pieņem dome.
Lēmums tiek izsniegts pieteicējam atbilstoši pieprasīšanas izvēlei:
- klātienē - Tukuma novada valsts un pašvaldības vienotajā klientu apkalpošanas centrā (uzrādot personu apliecinošu dokumentu);
- pa pastu;
- elektroniski - uz norādīto e-pastu vai e-adresē.
Pēc lēmuma pieņemšanas par stipendijas vai atbalsta piešķiršanu tiek slēgts līgums ar domi par pašvaldības atbalsta saņemšanas kārtību.