Nodaļas

Engures VPVKAC

engure [at] pakalpojumucentri.lv

Jaunpils VPVKAC

jaunpils [at] pakalpojumucentri.lv

Kandavas VPVKAC

kandava [at] pakalpojumucentri.lv

Smārdes VPVKAC

smarde [at] pakalpojumucentri.lv

Irlavas VPVKAC

irlava [at] pakalpojumucentri.lv

Lapmežciema VPVKAC

lapmezciems [at] pakalpojumucentri.lv

Cēres VPVKAC

cere [at] pakalpojumucentri.lv

Degoles VPVKAC

degole [at] pakalpojumucentri.lv

Zantes VPVKAC

zante [at] pakalpojumucentri.lv

Zemītes VPVKAC

zemite [at] pakalpojumucentri.lv

Viesatu VPVKAC

viesati [at] pakalpojumucentri.lv

Džūkstes VPVKAC

dzukste [at] pakalpojumucentri.lv

Slampes VPVKAC

slampe [at] pakalpojumucentri.lv

Tukuma novada valsts un pašvaldības vienoto klientu apkalpošanas centru (VPVKAC) mērķis ir nodrošināt iespēju iedzīvotājiem pēc iespējas tuvāk savai dzīvesvietai iegūt informāciju un konsultēt privātpersonas un uzņēmējus par pašvaldības sniegtajiem pakalpojumiem, to saņemšanas kārtību, procedūru un nepieciešamajiem dokumentiem, kā arī sniegt konsultācijas par valsts iestāžu pakalpojumiem un valsts iestāžu e-pakalpojumu lietošanu.

Tukuma novada Valsts un pašvaldības vienoto klientu apkalpošanas centru (VPVKAC) sniegtie pakalpojumi

Pašvaldības pakalpojumi un informācijas sniegšana

  • Sniedz vispārīgu informāciju un konsultācijas par Tukuma novada pašvaldības kompetencē esošajiem jautājumiem.
  • Informē par Tukuma novada pašvaldības pakalpojumiem, to saņemšanas kārtību un nepieciešamajiem dokumentiem.
  • Sniedz informāciju par nepieciešamo dokumentu noformēšanu iesniegšanai Tukuma novada pašvaldībai.
  • Noformē mutvārdu iesniegumus rakstveidā (pēc klienta lūguma un nepieciešamības).
  • Pieņem un reģistrē klātienē iesniegtos dokumentus, kas adresēti Tukuma novada pašvaldībai, tās struktūrvienībām, amatpersonām, deputātiem un iestādēm.
  • Izsniedz rakstiskas atbildes (lēmumus, izziņas u.c. dokumentus) uz iedzīvotāju un juridisko personu iesniegtajiem iesniegumiem.
  • Sniedz informāciju par pašvaldības administrācijas speciālistu, amatpersonu un Tukuma novada deputātu pieņemšanas laikiem un vietām.

Digitālais atbalsts un valsts iestāžu pakalpojumi

  • Atbalsts e-pakalpojumu izmantošanā: sniedz praktisku palīdzību un konsultācijas Latvija.lv pieejamo valsts un pašvaldības e-pakalpojumu izmantošanā un dokumentu sagatavošanā iesniegšanai elektroniski.
  • Konsultācijas par valsts iestāžu pakalpojumiem: sniedz vispārīgu informāciju un konsultē par to, kā saņemt pieprasītos valsts iestāžu (piemēram, VSAA, VID, PMLP u.c.) pakalpojumus.
  • Atbalsts digitālās identitātes lietošanā: sniedz palīdzību elektroniskā paraksta, eID kartes vai citu digitālo rīku lietošanā pakalpojumu saņemšanai.

VPVKAC telpās var izmantot “klienta darba vietu” – iedzīvotājam brīvi un bez maksas pieejamu darba vietu, kas tehniski aprīkota ar datoru, printeri un interneta pieslēgumu.

Pakalpojums “Attālinātais ierēdnis

Tukuma pilsētas VPVKAC ir pieejams pakalpojums “Attālinātais ierēdnis”, ar kura palīdzību tiek nodrošināta attālināta saziņa ar:

  • Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras (VSAA) speciālistu padziļinātai konsultācijai par četriem pakalpojumiem: vecuma pensiju, slimības pabalstu, invaliditātes pensiju  un vecāku pabalstu;
  • Valsts ieņēmumu dienesta (VID) speciālistu padziļinātai konsultācijai par kapitāla pieaugumu situācijās, kad tiek pārdots vai kā citādi jaunam īpašniekam nodots personīgais nekustamais īpašums;
  • Valsts zemes dienesta (VZD) speciālistu padziļinātai konsultācijai fiziskai personai par visiem dienesta pakalpojumiem.

Attālinātas personalizētas konsultācijas tiek nodrošinātas pēc iepriekšēja individuāla pieraksta.

Ierodoties VPVKAC, klientam sākotnēji jādodas pie darbinieka un jāuzrāda personu apliecinošs dokuments.

Pēc sarunas temata noskaidrošanas, centra darbinieks aizvedīs klientu uz konsultāciju vietu, veiks personas datu pārbaudi un nodrošinās attālināto pieslēgšanos attiecīgajai valsts iestādei.

Šādā veidā uzdot jautājumus pagaidām var tikai VSAA, VID un VZD darbiniekiem. Cilvēks var atnest līdzi dokumentus, vai kopā ar ekspertu pārskatīt attiecīgu noteikumu prasības, jo ir nodrošināta visam šim procesam nepieciešamā tehnika.

Lai saņemtu pakalpojumus VPVKAC, jāuzrāda personu apliecinošs dokuments – pase vai eID karte. Lai saņemtu e-pakalpojumu valsts pārvaldes pakalpojumu portālā www.latvija.gov.lv, nepieciešams autentificēties ar Smart-ID, eID karti, eParakstu vai eParakstsmobile.

  1. Iesniegumu pieņemšana par:
    • Algas nodokļa grāmatiņa (konsultācija par e-pakalpojumu)
    • Iedzīvotāju ienākuma nodokļa atvieglojumu reģistrēšanu/anulēšanu
    • Iesniegums par VID izsniegtu identifikatoru un paroli EDS lietošanai
  2. Gada ienākumu deklarācija ( konsultācija par e-pakalpojumu)
  3. Atbalsta sniegšana darbam ar Elektroniskās deklarēšanas sistēmu EDS (konsultācija par e-pakalpojumu)

Informācijas sniegšana par iestādes pakalpojumiem un e-pakalpojumiem:

  1. Datu reģistrācija / aktualizācija Kadastra informācijas sistēmā uz iesniegtā dokumenta pamata, kas nav kadastrālās uzmērīšanas dokuments (konsultācija par e-pakalpojumu)
  2. Ēkas datu aktualizācija Kadastra informācijas sistēmā no VZD arhīva dokumentiem
  3. Ēkas nolietojuma aktualizācija Kadastra informācijas sistēmā ar apsekošanu apvidū
  4. Inženierbūves datu reģistrācija / aktualizācija Kadastra informācijas sistēmā uz inženierbūves deklarācijas pamata
  5. Nekustamā īpašuma reģistrācija Kadastra informācijas sistēmā
  6. Nekustamā īpašuma sastāva maiņa Kadastra informācijas sistēmā (konsultācija par e-pakalpojumu)
  7. Datu reģistrācija / aktualizācija Kadastra informācijas sistēmā uz iesniegtā dokumenta pamata, kas nav kadastrālās uzmērīšanas dokuments (konsultācija par e-pakalpojumu)
  8. Datu aktualizācija par kadastra subjektu Kadastra informācijas sistēmā
  9. Atsavināšanas aizlieguma atzīmes reģistrācija vai dzēšana Kadastra informācijas sistēmā
  10. Zemes vienības daļas reģistrācija Kadastra informācijas sistēmā, neveicot kadastrālo uzmērīšanu (konsultācija par e-pakalpojumu)
  11. Mans konts” Valsts zemes dienesta datu publicēšanas un e-pakalpojumu portālā kadastrs.lv (konsultācija par e-pakalpojumu)
  12. Pieteikties juridiskās personas kadastrs.lv konta izveidei (konsultācija par e-pakalpojumu)
  13. Mani dati Kadastrā
  14. Kadastra informācija mantojuma lietai
  15. Informācija par nekustamā īpašuma vēsturisko vērtību
  16. Tipveida kadastra informācijas telpiskie dati par kadastra objektu (e-pakalpojums) lejupielāde
  17. Kadastra informācija par nekustamo īpašumu (piederība un sastāvs)
  18. Zemes robežu plāna sagatavošana uz arhīva dokumentu pamata
  19. Informācija no Valsts zemes dienesta arhīva
  20. Būves vai telpu grupas kadastrālās uzmērīšanas lietas sagatavošana
  21. Būvju stāvplānu, telpu grupu plānu saņemšana vektordatu formātā (konsultācija par e-pakalpojumu)
  22. Iespējamās kadastrālās vērtības aprēķināšana un dokumentu sagatavošana
  23. Prognozētās kadastrālās vērtības aprēķināšana un dokumentu sagatavošana
  24. Kadastra teksta datu pārlūkošana bez līgumsaistībām
  25. Valsts zemes dienesta ģeotelpisko datu pārlūkošana
  26. Datu atlase un izvade par konkrētiem objektiem vai apgabaliem pēc definētiem parametriem
  27. Valsts zemes dienesta ģeotelpisko datu lejupielāde bez līgumsaistībām
  28. Valsts zemes dienesta tematisko karšu pārlūkošana (konsultācija par e-pakalpojumu)
  29. Mobilā lietotne kadastrs.lv (konsultācija par e-pakalpojumu)
  30. Valsts zemes dienestā reģistrēto pasūtījumu statusu izsekošana un jaunu pasūtījumu noformēšana (konsultācija par e-pakalpojumu)

Iedzīvotāju informēšana un atbalsts šādu e-pakalpojumu pieteikšanā:

  1. Paziņojums par notikušu nelaimes gadījumu darbā
  2. Iesniegums Darba inspekcijai un Darba inspekcijas atbildes saņemšana
  3. Atzinums par nodarbinātā veselības un drošības apdraudējuma faktu darbā
  4. Darba inspekcijas sastādītā izmeklēšanas akta par notikušu nelaimes gadījumu darbā saņemšana

Darba devēju informēšana par šādiem e-pakalpojumiem:

  1. Paziņojums par notikušu nelaimes gadījumu darbā
  2. Iesniegums Darba inspekcijai un Darba inspekcijas atbildes saņemšana
  3. Darba inspekcijas sastādītā izmeklēšanas akta par notikušu nelaimes gadījumu darbā saņemšana
  4. Darba devēja sastādītā izmeklēšanas akta par notikušu nelaimes gadījumu darbā iesniegšana reģistrācijai
  5. Darba inspekcijas atļauja bērnu nodarbināšanai
  6. Darba devēja paziņojums Darba inspekcijai par novērstajiem pārkāpumiem
  7. Darba inspekcijas izdoto administratīvo aktu darba devējiem par konstatētajiem pārkāpumiem saņemšana
  8. Darba inspekcijas amatpersonas lēmuma apstrīdēšana
  9. Paziņojums par darba devēja zaudējumiem, saistībā ar nelaimes gadījumu darbā

Citu iestāžu informēšana par šādiem e-pakalpojumiem:

  1. Ārstniecības personas/iestādes paziņojuma par cietušo nelaimes gadījumā darbā sniegšana
  2. Izziņa par veselības traucējumu smaguma pakāpi nelaimes gadījumā darbā
  3. Darbavietas higiēniskais raksturojums
  4. Ziņojums par arodslimības gadījumu
  5. Paziņojums par kriminālprocesa uzsākšanu, atteikumu uzsākt kriminālprocesu vai tā izbeigšanu
  6. Informācijas saņemšana no citām valsts institūcijām par iespējamiem pārkāpumiem Darba inspekcijas kompetences jomā
  1. Informācija par BIS (Būvniecības informācijas sistēma) publiskās sistēmas sadaļu “E-pakalpojumi”.
  2. Informācija par BIS publiskās sistēmas lietotāja darba vietu.
  3. Palīdzība BIS e-pakalpojuma „Pilnvarošanas risinājums publiskās sistēmas lietotājiem” izmantošanā.