Tukuma novada pašvaldība informē, ka no 2022. gada 1. decembra Valsts ieņēmumu dienesta Tukuma nodaļa pārtrauc klientu apkalpošanu klātienē. 

Tukuma novada pašvaldības klientu apkalpošanas centrā, Talsu ielā 4, ir iespējams saņemt sekojošus Valsts ieņēmuma dienesta pamatpakalpojumus pēc iepriekšēja pieraksta:

  • saņemt atbalstu gada ienākumu deklarāciju iesniegšanai;
  • iesniegt iesniegumu par algas nodokļa grāmatiņu iedzīvotāju ienākuma nodokļa atvieglojumu reģistrēšanu/anulēšanu;
  • saņemt VID identifikatoru un paroli elektroniskās deklarēšanas sistēmas lietošanai;
  • saņemt atbalstu darbam ar elektroniskās deklarēšanas sistēmu (EDS).

Šos pakalpojumus nodrošina pašvaldības speciālisti. Pierakstīties iespējams zvanot pa tālruni (63122707, 26603299, 29288876).

Ar Valsts ieņēmumu dienestu (VID) iespējams sazināties zvanot pa tālruni 67120000 vai izmantojot elektroniskās deklarēšanās sistēmas (EDS) sadaļu “Sarakste ar VID”. Konsultatīvā tālruņa darba laiks: no pirmdienas līdz ceturtdienai 8.15 – 17.00, piektdienās 8.15 – 15.45. Klātienes apkalpošana VID klientu apkalpošanas centros notiek tikai pēc iepriekšēja pieraksta, zvanot pa tālruni 67120005.