Procesa apraksts
1. Pakalpojuma pieprasīšana
Lai pieteiktu pretendentu stipendijas saņemšanai, pieteicējs pašvaldībā iesniedz pieteikumu, stipendijas pretendenta CV un citus informatīvus materiālus par pretendenta radošo darbību.
Pieteikumu var iesniegt:
- elektroniski, izmantojot e-adresi;
- elektroniski e-pastā ar drošu elektronisku parakstu;
- klātienē Tukuma novada pašvaldībā;
- pa pastu.
2. Pakalpojuma saņemšana
Saņemto pieteikumu izskata domes priekšsēdētāja izveidota komisija. Lēmumu par stipendijas piešķiršanu pieņem Tukuma novada dome. Divu nedēļu laikā pēc domes sēdes pašvaldība informē pieteicēju par lēmuma pieņemšanu, to nosūtot uz pieteicēja e-adresi, e-pastu vai izsniedzot klātienē.
Stipendija, atbilstīgi domes lēmumā noteiktajam stipendijas apjomam un termiņiem, tiek ieskaitīta pretendenta bankas kontā, ieturot normatīvajos aktos paredzētos nodokļus.